05. Prodejní činnost a stimulační mix
7. 7. 2021 2021-07-11 16:5105. Prodejní činnost a stimulační mix
05. Prodejní činnost a stimulační mix
- Zásobovací činnosti
- Personální činnosti
- Odbytové činnosti = Prodej
- Marketing
- Investiční činnost
- Výrobní činnost
- Finanční činnost
Odbytové činnosti = PRODEJ
– je jedna z podnikových činností
– z hlediska času je to poslední činnost
– zabývá se odbytovým a marketingovým útvarem (průzkum trhu + propagace)
– oba tyto útvary mohou být začleněny do obchodního úseku, ale pak vedoucí marketingového útvaru nemůže aktivně ovlivňovat činnost celé firmy
– v současné době ve většině firem je marketingový útvar přímo podřízen řediteli podniku (štáb) a může řediteli radit a ovlivňovat činnost všech ostatních podnikových útvarů
– některé podniky budují zajištění své obchodní činnosti vedle odbytových útvarů systém aktivního styku se zákazníkem (obchodní zástupci, obchodní cestující)
Celý obsah látky naleznete v přiloženém souboru výše.
Koukni co o nás studenti říkají
Už od roku 2013 se staráme, aby naše materiály byly pro uživatele kvalitnější a přehlednější.